vrijdag 26 juni 2009

Laatste volledige schoolweek

Deze week hebben we heel wat beleefd en het was nog superdruk.
We hebben de verjaardag van Alessio en Cecilia gevierd. Zij werden 4 jaar. Ze hebben er ten volle van genoten. Proficiat aan allebei!

Op woensdag zijn we ook met de bus naar het toneel geweest te Asse. De kleuters vonden de busrit ook een hele belevenis. Het toneelstuk heette ' Wij gaan op berenjacht'. De kleuters en de juffen hebben er echt van genoten. Het was heel leuk voor de kinderen. Jammer genoeg waren we later terug dan voorzien.
( Het verkeer heb je natuurlijk niet in de hand)

Vandaag werden de kleuters van de 3 de kleuterklas gevierd. Zij kregen hun diploma van mevr. M-Line. Ze waren heel fier. Zij mogen volgend schooljaar vol trots starten in het 1ste leerjaar.
Zagen ze er niet knap uit!

De kleuters smulden van ijsjes. Met dit warme weer, deed dit zeker deugd.

In de namiddag hebben 3 meisjes van 5b poppenkast gespeeld voor ons in het bosje.
De kleuters vonden dit super.


Vandaag was het mijn laatste werkdag bij deze kapoenen. Ik wil alle ouders bedanken voor het vertrouwen in mij, een heel schooljaar lang. Ik vond het ook super om jullie kapoen te mogen leren kennen. Ik ga ze alvast missen.
Maar niet getreurd, de kleuters kunnen nog 2 dagen feestvieren met juf Liesbeth.
Op maandag vieren we de laatste jarige van het schooljaar, namelijk Jill. Dit wordt alvast een superleuke dag. Op de laatste schooldag brengen ze nog een leuke herinnering mee naar huis.
( Ik laat hier mijn persoonlijk émailadres achter voor wie dit gevraagd heeft)
wendy_990@hotmail.com

Geen opmerkingen: